helvetet

Idag är allt åt helvete jag vill bara försvinna glömma, jag vill härifrån , jag vill starta ett nytt liv på en helt annan plats där ingen känner mig jag vill glömma allt som varit. För idag är en sådan dag när man inte ser någon utväg någonstans.  Jag vill bara sova bort denna dag så att jag slipper ha ångest och må dåligt över allt , jag hatar allt. fatta va bra ni har det !!! fatta det! du har ett par friska ben du kan gå hur jävla långt du vill så klaga ALDRIG ALDRIG ALDRIG på att du är trött i dina jävla ben eller att du tog busen för att du inte orkade gå. för vet DU om jag hade ett par friska ben skulle jag gå jorden runt!!

Mitt hjärta är så jävla trasigt och undra om det någonsin kommer att läka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0