godmorgon.

idag har man haft sovmorgon gud så efterlängtat jag hade planerat att sova till 12 men jag vaknade 10 det var skönt .
Idag blir det middag på Amazing thai med Frida ska bli så gott har värsta cravings efter thai mat ja förstår inte va det är! sen ikväll är det mitt heliga program IDOL det är det bäst med hösten! missar inte ett enda avsnitt. jo 19 november då buhu men då är det värt det för då ska jag se den coolaste tjejen ja vet!


Nej nu ska jag boka flygbiljetter vi hörs!

PUSS


Några galna bilder från i sommras , denna dagen var en av dom häftigaste i mitt liv längtar tills jag får visa mer bilder.
Men ni kanske förstår lite va jag gjorde med dom två bilderna nedan.
Aja denna dag var helt galen, trodde aldrig i mitt liv att jag någon gång skulle få uppleva det och klara deta specielt inte utan händer och fötter helt galet!
Jag kan än idag inte fatta att jag klarade allt vi gjorde .





En dag jag alltid kommer minnas Tack för att jag fick uppleva den!


Kommentarer
Postat av: mamma K

Det är ju min kylskåpsbild! PUSSÅKRAM!

2010-10-24 @ 19:11:42
Postat av: Anonym

hehe =)

2010-10-24 @ 19:25:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0