night again.

Heej!

Shit vill verkligen folk veta vad jag gör på dagarna känns så värdelöst och bara idag har jag blablablabablabla.
Men vist okeej ;)

Hmm vad har jag gjort

i onsdags så var jag och fikade hemma hos my best friend  för hon fyllde år sen drog vi vidare in till stan tanka sen lämmnade jag henne hos sin boyfriend. åkte vidare hämtade lisa vi drog och käkade det var mysigt synd att det vart så kort bara men men.
Sen i torsdags hände det väl inte så mycket .
Men igår träffade jag bästa Johanna S var så länge sen och så kul att se
henne =) vi käkade lunch och hade jätte mysigt som alltid!

Idag sov jag till halv 3 så jag har typ vart "bakis" hela dagen imorn ska jag ställa klockan på senast 12 . och jag MÅSTE  gå upp! Sen vet jag ej vad som händer städa i guess.

Nej nu ska jag bli bra på det här eller försöka! haha





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0