hejsan.

Dags för en uppdate kanske =)
Ja det har ju hänt sjukt mkt på sistonde jag har ju bliviut utnämnd Årets förebild på svenska hjältar galan en sjukt rolig kväll som jag alltid kommer minnas tack alla fina människor som delade den med mig ni är guld!
Så nu är jag julledig fram till 4:e januari då börjar min anställning på jobbet ska bli kul!
Men nu är det fullt upp med allt julstök , ska handla julmat idag tänkte jag sen imorn blir det in till stan och handla det sista =) sen på onsdag ska jag och camilla baka lussebullar och ha mysigt=) hon är världens bästa vän!
Men inom en snar framtid blir det nog mer updatering av bloggen för jag har nämligen fått erbjudande att blogga på en stor tidning , mer om det när allt är klart!
Vi hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0